Неділя, 19.11.2017, 14:58
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

ВСП НПУ ім. М. П. Драгоманова "ВПУ"

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 912
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2016 » Березень » 14 » Звіт директора ВСП НПУ імені М.Драгоманова"Вище професійне училище" Бахтіна М.І.перед загальними зборами колективу у 2016 році
12:37
Звіт директора ВСП НПУ імені М.Драгоманова"Вище професійне училище" Бахтіна М.І.перед загальними зборами колективу у 2016 році

ШАНОВНІ КОЛЕГИ , ШАНОВНІ ГОСТІ! На звітні збори запрошені представники підприємств- замовники робітничих кадрів: ПА АК «Київводоканал»- начальник відділу кадрів Соснович Олена Василівна ДП «Антонов» - начальник відділу підготовки кадрів – Щербина Олексій Сергійович ДП «Укрпошта» -заступник директора - Худолій Валентина Василівна КЦКБА - менеджер з кадрів – Тартак Олеся Валеріївна За звітний період стосунки з працівниками будувались на принципах демократичності , гуманізації , громадської згоди, корпоративної культури. Колектив працює стабільно, цілеспрямовано, що дає можливість ефективної роботи в здійсненні освітянської діяльності. Проведення навчально-виробничого та виховного процесу щодо підготовки висококваліфікованих робітничих кадрів відбувається відповідно до плану роботи училища , який складається на кожний навчальний рік з дотриманням вимог Законів України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах , затвердженого наказом МОНУ № 419 від 30.05.2006 р. (з відповідними змінами) та інших законодавчих та нормативних актів у галузі професійно-технічної освіти. Основним напрямком роботи училища була і залишається підготовка молодих кваліфікованих робітників для потреб міста. За звітний період училищем виконано план Державного замовлення. Заплановано було прийняти на навчання 160 осіб , а фактично укомплектовано 7 навчальних груп загальною кількістю 173 учні , що становить 108 % виконання плану. Завдяки виконання плану Державного замовлення всі працівники училища забезпечені роботою і маємо стабільний склад педагогічних працівників. Зокрема: майстрів виробничого навчання – 15 чоловік - З них : майстрів 1 категорії - 5 осіб майстрів 2 категорії - 7 осіб викладачів - 15 з них: вищої категорії – 10 першої категорії - 3 другої категорії - 1 спеціаліст - 1 Педагогічні звання : викладач-методист – 4 старший викладач - 5 Контингент протягом звітного року складав 356 учнів – 15 навчальних груп. Підготовка робітничих кадрів здійснюється за робочими навчальними планами , затвердженими управлінням професійної освіти Департаменту освіти і науки , молоді та спорту виконавчого органу Київради (КМДА) з таких професій: - Налагоджувальник верстатів та маніпуляторів з програмним керуванням ; оператор верстатів з програмним керуванням; - Слюсар з механоскладальних робіт ; слюсар-ремонтник ; - Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування ; - Слюсар з ремонту автомобілів ; - Оператор комп ютерного набору; обліковець з реєстрації бухгалтерських даних ; - кухар кондитер. В цьому році згідно двосторонніх угод випущено 127 учнів , переважна кількість яких направлена в цехи та підрозділи підприємств , представники яких беруть участь у наших зборах. Це: ВАТ «Меридіан » імені С.П.Корольова; ДП «Антонов»; ПАТ АК технічний департамент «Київводоканал» ; Київське центральне конструкторське бюро арматуро будування. Хочу зупинитись на довгострокових угодах з підприємствами- замовниками кадрів. Відповідно Постанові КМ України № 784 від 27.10.2010 року двосторонній договір є підставою для навчального формування державного замовлення на підготовку робітничих кадрів та направлення їх на підприємства на роботу. Учні училища та майстри виробничого навчання брали участь в конкурсах професійної майстерності ; предметних олімпіадах. В конкурсі фахової майстерності серед майстрів виробничого навчання міста здобув призове місце Науменко Михайло Миколайович. Слід відмітити кращу підготовку учнів до олімпіад із базових предметів загальноосвітньої підготовки викладачів : Канаєву Галину Сергіївну , учениця якої Гущина Анастасія (група № 25) здобула 1 місце у 2 турі Всеукраїнської олімпіади; Мисник Надію Іванівну; Коцюк Віру Миколаївну; Іванову Ірину Дмитрівну; Чемерську Людмилу Володимирівну; Дейнеку Олену Миколаївну. Підвищення рівня організації навчально-виробничого процесу: розроблений план роботи училища на 2015-2016 навчальний рік; робочі навчальні плани приведені у відповідність до вимог державних стандартів та затверджені в управлінні ПТО ; розроблена комп'ютерна програма «Розклад» для складання розкладу занять і використовується в цьому році; вдосконалений облік відвідування занять; за допомогою комп’ ютерної програми підсумовується кількість пропущених годин кожним учнем; проаналізована робота над проблемною темою училища «Вивчення нових виробничих, педагогічних і виховних технологій » та започаткована робота з Департаментом євроінтеграції спілки підприємців і промисловців України , що надасть можливість брати участь у проекті «Размус» , в Литві ; співпрацюємо з італійською фірмою «Камоцці» , де проходять практику учні професії налагоджувальник верстатів та маніпуляторів з програмним керуванням; оператор верстатів з програмним керуванням на сучасних італійських верстатах з програмним керуванням ; колектив брав участь у виставках :Сьомий міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті »; виставка-форум «Сучасні заклади освіти» ; з метою професійної орієнтації молоді на виставках демонструвались сучасні пневматичні пристрої з програмованими пристроями фірми «Камоцці»; започаткована робота з українським державним підприємством «Укрпошта» та розробляється документація для отримання ліцензії на підготовку фахівців з професії: оператор телекомунаційних послуг» ; придбано матеріали та зроблено косметичний ремонт окремих навчальних кабінетів (№21, 14; лабораторія для кухарів ; слюсарна майстерня. Працівниками училища та майстрами виробничого навчання (Білоцький Ю.А.; Коваленко В.П.; Науменко М.М.; Конюшек П.О.; Бригінець О.Б. ; Ліщук В.О.; під керівництвом ст..майстра Чувпило В.О. замінена м яка покрівля даху площею 1500 кв.м. Особливу увагу у звітному році ми приділяли соціальному захисту дітей пільгових категорій : дітям-сиротам та дітям позбавлених батьківського піклування. Згідно чинного законодавства категорія цих дітей забезпечується цільовим фінансуванням. В училищі навчається 22 учні – сироти; 2 учні з дитячого будинку сімейного типу; 1 учень з прийомної сім ї. Усі учні цієї категорії після закінчення училища отримують матеріальну допомогу та працевлаштовуються. Соціальний захист працівників училища. За звітний період всі працівники училища отримували заробітну плату, матеріальну допомогу в розмірі посадового окладу. Розроблені і виконуються: - список посад і професій , які мають право на додаткову відпустку за ненормований робочий день; - комплексні заходи по досягненню встановлених нормативів виробничої безпеки і гігієни праці , істотного підвищення рівня охорони праці , попередження виробничого травматизму , професійних захворювань; - положення про преміювання працівників училища. Трудова дисципліна в училищі на належному стані. Постійно проводяться заходи щодо зміцнення та удосконалення цих показників. Розроблені посадові інструкції працівників училища. Керівниками підрозділів проводяться наради та оперативний контроль. За звітний період скарги за недотримання прав працівників відсутні. Училище своєчасно розраховується з установами, організаціями. Своєчасно та в повному обсязі сплачуються платежі до бюджету , включаючи внески до Пенсійного фонду. Виконуються кошториси доходів і видатків училища. Дебіторська та кредиторська заборгованості ; заборгованість по виплаті заробітної платні працівникам та стипендії учням за звітний період відсутні. Плата за спожиті енергоносії і комунальні послуги здійснюються своєчасно , ведеться постійний контроль за дотриманням їх споживання в межах доведених лімітів. Подання фінансової та статистичної звітності , а також необхідних відомостей про майновий стан та стан навчально-виховної роботи училища до відповідних органів відбувається своєчасно відповідно до встановлених термінів ЗАВДАННЯ КОЛЕКТИВУ НА 2016 РІК 1.Здійснювати моніторинг працевлаштування випускників з метою визначення потреби у спеціалістах потрібних на ринку праці. 2.Розробити документацію для одержання ліцензії з професії : «оператор телекомунікаційних послуг» 3. Створити творчу групу та розробити державний стандарт професій, що забезпечить підготовку фахівців з ремонту та обслуговування енергозберігаючого обладнання. 4. З метою економії витрат на водопостачання завершити установку водомірного вузла в бойлерній. 5.Завершити ремонт фасаду будівлі училища. 6. Замінити м яку покрівлю даху над спортивною залою та майстернями. 7.Оновити сайт училища.

Доповідає директор училища Бахтін М.І.

Присутні члени колективу училища

Присутні члени колективу училища

Присутні члени колективу училища

Виступ заступника директора Шолудько Л.В.

Заступник директора «Укрпошта» Худолій Валентина Василівна

Майстер виробничого навчання Конюшек П.О.

Викладач Мисник Н.І.

Майстер виробничого навчання Науменко М.М.

Заключне слово директора училища Бахтіни М.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 240 | Додав: towsta | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

(044)407-94-10
(044)407-65-21
м. Київ, пр.-т Л.Курбаса, 2а

 

(044)407-94-10
(044)407-65-21
м. Київ,
пр.-т Л.Курбаса, 2а


Copyright l_Operator_l © 2017